Pages

söndag 28 maj 2006

Min, bara min!

Jag ville också i mars och efter en lång och innerlig längtan och viss research har jag nu en i min ägo: en egen mp3-spelare!

*dansar lyckodans och har samtidigt musik i öronen*

Det är dock en dans i moll för även om mp3-spelaren är ganska slim så kan jag inte koppla in den i min dator för jag har musen i det ena usb-jacket och det andra sitter sjukt nära. Fan. Nu får jag lägga in musik via andras datorer. Ska dock koppla om och fixa men det stör mig att inget som har med teknik att göra kan flyta på felfritt.

6 kommentarer:

Visbollen sa...

Då vill jag ju veta vad det är för sort och hur mycket minne och sådant mumbojumbo :)

myrkyr sa...

Logik
1G
599:-
Blå

peu à peu sa...

Sandra! Köp en sån HÄR:
http://www.clasohlson.se/images/products/S/hi/B/328999_X_2004-07-01_124640.jpg

99 kronor och du kommer bli så lycklig så lycklig med den :-).

myrkyr sa...

P - Åh tack! Ja en sån kommer jag bli lycklig av - det ser jag direkt. Ska unna mig en sån i dgarna när all skolhets är över.

peu à peu sa...

vassego :-)

jag tycker också att du ska unna dig lite sällskap av någon från kvarteret Mjärden när skolheten är över ;-P

myrkyr sa...

P - Undrar vad mitt kvarter heter. *nyfiken* Slutar imorgon. Tycker allt vi ska boka in en träff innan söndag när jag far mot södern.

 
Copyright 2010 myrkyr. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase